Az utazás belföldre vagy külföldre élményekkel teli kaland

2023.06.15

Utazás és kalandok, életre szóló élmények

Legyen ez a nyár az igazán boldog és önfeledt kikapcsolódás időszaka!

A felhőtlen nyaralást ugyan nem biztosíthatjuk, de a lakásbiztosításod mellé járó Vakáció csomagunkkal hozzájárulhatunk a gondtalanabb nyaraláshoz! 2023. június 15. és 2023. szeptember 25. között lakásbiztosításainkhoz az alábbi 3 ingyenes szolgáltatást ajándékba adjuk:

✅megtérítjük károdat, ha a strandon ellopják értékeid;

✅fizetünk, ha elveszíted, ellopják vagy megsemmisülnek személyi okmányaid;

✅kárpótolunk, ha ellopják kerékpárodat.

A további részleteket és a kárrendezéshez, keress bizalommal, örömmel válaszolok a kérdéseidre.

A legtöbb ember a szabadsága alatt a természetbe vágyik. Ki vízpart mellé, ki a hegyekbe, ki városnézésre, és van, aki túrázni szeret és olyan is, aki a kihívásokkal és izgalmakkal teli kalandokat kedveli. Sok félék vagyunk, sokfajta igénnyel. Utazás belföldre vagy külföldre élményekkel teli kaland, és utazni jó.

Az utazás élményére, a megélt kalandokra, a sok nevetésre, és az utazás alatt megszerzett életérzésre mindig szívesen emlékszünk vissza. Akár belföld akár külföld az úti célunk, az utazás alatt átélt élmény mindig újdonságokkal teli kaland marad. Kiszakadunk a szürke hétköznapokból, kiléphetünk a mindennapi mókuskerékből. Egy kellemes, vagy épp izgalmakkal teli utazás után a nehézségeket, az életünkben elénk kerülő akadályokat is könnyebben viseljük.

Egy külföldi vagy belföldi utazás alkalmával nem zárkózunk el számunkra furcsa és szokatlan helyzetektől sem, csak azért, mert nem találkoztunk még vele. Utazásaink alatt kilépünk a komfortzónánkból és sokkal nyitottabbak leszünk az új dolgokra, az számunkra szokatlan kultúrákra, emberekre.

Találékonyabbak is leszünk. A problémamegoldó képességeink, és kreatív tulajdonságaink felerősödnek, hiszen nem számíthatunk egy idegen országban senki másra szinte csak magunkra és a családunkra, akikkel együtt töltjük a vakációnkat.

Azáltal, hogy addig idegen embereket, ételeket, tájakat megismerünk, sokszor olyan tulajdonságokat fedezzük fel magunkban, amikről el sem tudtuk képzelni, hogy bennünk van. Óhatatlanul is új és sokszor furcsa helyzetekbe kerülhetünk, melyek gyakran igényelnek gyors megoldásokat.

A legtöbb családban időben tájékozódnak, és felkészülten indulnak el külföldi vagy belföldi utazásokra. Már jóval az utazás megkezdése előtt előre megtervezik a nyaralást, vagy akár egy téli kiruccanást. Nyilván mindenkinek fontos az is, hogy ezt a rövid időt családjával együtt gondtalanul tudja eltölteni. Ezért nagy jelentősége annak, főleg külföldi, de kár belföldi utat tervezünk legyen egy minden szempontból megfelelő utasbiztosításunk.

Az utasbiztosítás garantálja az anyagi segítséget

Sokszor felmerül kérdésként, hogy miért van szükség utasbiztosításra, ha van európai biztosítási kártyánk, ami alapján minden európai országban el kell lássanak minket betegség, vagy baleset esetén. Ez igaz, csak hogy az európai egészségbiztosítási kártya csak állami intézményeknél jogosít ellátásra. Az Európai Egészségbiztosítási Kártyával (kék kártya) az adott országban kizárólag az életmentő és elsősegély ellátás és az ország Egészségbiztosítási Intézetével szerződött egészségügyi szolgáltatóínál vehető igénybe térítésmentes ellátás.

A többi szolgáltatásért önrészt kell fizetni. Egyes országokban mindez akár 20%-os önrész kifizetésével is járhat. Az ilyen extra költségeket az utasbiztosítás fedezi, ráadásul felelősséget vállal nem csak a betegszállításra, de pld. poggyászkár esetén is segítséget nyújt.

Akkor tudhatjuk magunkat és családunkat biztonságban, amikor egy számunkra és a családunk számára kidolgozott biztosítási szerződéssel a zsebünkben kelünk útra. Bármi történik, egy felmerülő orvosi kezelés, esetleg kórházi ápolás, és súlyosabb helyzetekben mentés nem fog külön pénzünkbe kerülni, és nem ezen fog múlni az ellátásunk. Nagyon hasznos a kiegészítő felelősségbiztosítás is, aminek birtokában azokban az estekben terít a biztosító, ha valamilyen figyelmetlenség következtében másnak okozunk akár személyi sérüléses, vagy dologi kárt.

Lássuk, milyen helyzetek is állhatnak váratlanul elő, amikor mindenképp elengedhetetlen egy jó utasbiztosítás?

Elvesznek a csomagjaink, ha betegség lép fel, baleset fordul elő, vagy az autónk műszaki meghibásodása esetén autós asszisztencia szolgáltatás.

Egy utasbiztosítás garantálja az anyagi segítséget és megoldást nyújt utazásid során fellépő problémákra, károkra. Utazásaidhoz többféle megoldás közül választhatsz, így fontos, hogy az úti célra megfelelő biztosítást köss. Kínálatunkban megtalálhatók a városnézésre és tengerparti üdülésre szóló biztosítási csomagok, valamint téli sportokra, búvárkodásra, hegymászásra és hajós körutazásra is.

Lehetőséged van sztornó (út lemondási) biztosítást is kötni. Választhatsz biztosítási csomagokat üzleti utakra, fizikai munkavégzésre, valamint külföldi tanulmányi utakra, cserediák-programokra is. 24 órás magyar nyelvű telefonos segítségnyújtást biztosítunk a számodra. Utazásaidat a Generali csoport tagja, és Magyarországon az egyetlen, kizárólag utasbiztosításokra specializálódott biztosító az Európai Utazás Biztosító biztosítja.  Utazz hajóval, autóval, busszal vagy repülővel, külföldre vagy belföldre, télen vagy nyáron, egyénileg, családdal, csoportosan vagy üzleti útra, dolgozni, tanulni vagy pihenni, biztosan találunk számodra megfelelő biztosítást.

Kattints az oldal alján tévő Kapcsolatfelvétel tanácsadóval gombra, és egy rövid kérdőív kitöltését követően készséggel állok a rendelkezésedre. Örömmel válaszolok és segítek kiválasztani a számodra legjobb biztosítási megoldást.