Az utazás élményekkel teli kaland

2022.05.22

Utazni jó

A jó idő beköszöntével, egyre többet vágyunk a természetbe többen indulunk el várva várt hosszú hétvégi wellnessre, és nagyobb a kedvünk a sportoláshoz is. Többet utazunk autóval, vagy buszos kirándulásokra, elmaradhatatlan nyári fesztiválokra. Sokan szállnak repülőre, és indulnak el külföldi városnézésre, vagy tengerpari nyaralásra.

Azt gondolom mindannyian egyetértünk abban, hogy utazni jó, és az utazás élményt, a megélt kalandokat, a sok nevetést, az utazás alatt megszerzett életérzésre mindig szívesen emlékszünk vissza. Akár belföld akár külföld az úti célunk, az utazás alatt átélt élmény mindig újdonságokkal teli kaland marad. Kiszakadunk a szürke hétköznapokból, kiléphetünk a mindennapi mókuskerékből. Egy kellemes utazás után a nehézségeket, az életünkben elénk kerülő akadályokat is könnyebben fogjuk elviselni.

Egy külföldi utazás alkalmával nem zárkózunk el számunkra furcsa és szokatlan helyzetektől sem, csak azért, mert nem találkoztunk még vele. Utazásaink alatt kilépünk a komfortzónánkból és sokkal nyitottabbak leszünk az új dolgokra, az ismeretlenre, számunkra idegen kultúrákra, emberekre.

Találékonyabbak is leszünk. A problémamegoldó képességeink, és kreatív tulajdonságaink felerősödnek, hiszen nem számíthatunk egy idegen országban senki másra szinte csak magunkra és a családunkra, akikkel együtt töltjük a vakációnkat.

Azáltal, hogy addig idegen személyeket, ételeket, tájakat megismerünk, sokszor olyan tulajdonságokat fedezzük fel magunkban amikről el sem tudtuk képzelni, hogy bennünk van. Óhatatlanul is új és ismeretlen helyzetekbe kerülhetünk, melyek gyakran igényelnek gyors megoldásokat.

De mi a helyzet az utas biztosítással?

Külföldi, vagy belföldi utazásunk alatt is legyen megfelelő utasbiztosításunk.

A legtöbb családban időben tájékozódnak, és felkészülten indulnak el külföldi vagy belföldi utazásokra. Már jóval az utazás megkezdése előtt előre megtervezik a nyaralást, vagy akár egy téli kiruccanást. Nyilván mindenkinek fontos az is, hogy ezt a rövid időt családjával együtt gondtalanul tudja eltölteni. Ezért nagy jelentősége annak, főleg külföldi, de kár belföldi utat tervezünk legyen egy minden szempontból megfelelő utasbiztosításunk.

Lássuk, milyen helyzetek is állhatnak váratlanul elő, amikor mindenképp elengedhetetlen egy jó utasbiztosítás?

Elvesznek a csomagjaink, ha betegség lép fel, baleset fordul elő, vagy az autónk műszaki meghibásodása esetén autós asszisztencia szolgáltatás.

Sokszor felmerül kérdésként, hogy miért van szükség utasbiztosításra, ha van európai biztosítási kártyánk, ami alapján minden európai országban el kell lássanak minket betegség, vagy baleset esetén. Ez igaz, csak hogy az európai egészségbiztosítási kártya csak állami intézményeknél jogosít ellátásra. Egyes országokban mindez ráadásul akár 20%-os önrész kifizetésével is járhat. Ezzel ellentétben az utasbiztosítás felelősséget vállal nem csak a betegszállításra, de poggyászkár esetén is segítséget nyújt.

Akkor tudhatjuk magunkat és családunkat biztonságban, amikor egy számunkra és a családunk számára kidolgozott biztosítási szerződéssel a bőröndünkben kelünk útra. Ennek birtokában azt már biztosan tudhatjuk, hogy bármi történik, egy felmerülő orvosi kezelés, esetleg kórházi ápolás, és súlyosabb helyzetekben mentés nem kerül külön pénzünkbe és nem ezen fog múlni az ellátásunk.

Utazásaink során nagyon hasznos lehet kiegészítő felelősségbiztosítás is, aminek birtokában a biztosító kockázatot visel akkor is, ha valamilyen figyelmetlenség okán harmadik személynek, intézménynek okozunk kárt.

Utazz busszal, autóval vagy repülővel, külföldre, vagy belföldre, biztosan találunk számodra megfelelő biztosítást. Kérd visszahívásomat, és segítek a legjobb utasbiztosítást kiválasztani.